باربری منطقه دو

بهترین اتوبار و باربری منطقه دو تهران

باربری منطقه دو

بهترین اتوبار و باربری منطقه دو تهران

3 راهکار برای کاهش هزینه اسباب کشی

در یک اثاث کشی دغدغه ایجاد می شود، از اولین افکاری که ذهنتان را مشغول خواهد کرد، این است که پول خود را چگونه اندوخته نگه دارید. به طور باورنکردنی ای تاریخ جا به جایی بیش از انتظارتان به شما نزدیک می شود. بله، شما حق دارید که ذهنتان درگیر موضوع ذخیره سازی پولتان باشد، شما باید بدانید که اکنون پرداخت هزینه سفر از جیب تان یک شوخی نیست.

و هنوز، تعداد راه های اثبات شده ای برای ذخیره کردن پولتان برای اثاث کشی بعدی وجود دارد. برای حفظ روحیه شما در طول این دوره انتقالی استرس زا، از 10 توصیه مهم برای اندوختن پول در زمان اثاث کشی، استفاده کنید.  

شماره 1: یک درخواست جابه جایی پر کنید

با صرف یک دقیقه یا کمی بیشتر از زمانتان، برای پر کردن درخواست جابه جایی ای سریع، شما پاسخ های چندگانه ای را در یک روز یا دو روز از شرکت های باربری مشهور دریافت خواهید کرد. پیشنهادهایی که شما می گیرید، توسط کارشناسان باربری حرفه ای در تهران مانند هدف بار تنظیم شده و درخور نیازهای خاص جابه جایی شما خواهد بود. وقتی با یک اتوبار حرفه ای در تهران قرارداد می بندید، مطمئن شوید که انجام برآورد دقیقی از هزینه های باربری را به صورت بازدید در محل را از او خواسته اید. و زمانی که از شما خواسته می شود تا بین تخمین هزینه جابه جایی به صورت کنتراتی و یا به صورت جزئی انتخاب کنید، همیشه حالت اول را در نوشتار خود انتخاب کنید.

شماره 2: شرکت باربری کم هزینه ای را انتخاب کنید

گام بعدی برای شما انتخاب اتوباربری  است که مطابق با بودجه شما برای اثاث کشی باشد. وقتی که لیست قیمت های متفاوتی در مقابل شما قرار می گیرد، انتخاب سختی نیست که کدام یک را برگزینید. به خدمات اضافی ای که توسط باربری به شما پیشنهاد می شود، توجه کنید (بسته بندی اثاث و اجناس، بازکردن بسته بندی ها، حمل اثاث، انتقال اتومبیل شما و غیره). به قیمت های مربوطه آن ها نیز توجه کرده و کنترل کنید که آیا خدمات جانبی بر روی هزینه¬ی نهایی محاسبه می شود یا خیر. 

شماره 3: از اتوبار خود بخواهید به توافقی منصفانه برسید

اکنون اگر شما پیشنهاد قیمت یک شرکت باربری حرفه ای در تهران مانند هدف بار را پسندیدید، اما قیمت آن ها کمی از بودجه شما بیشتر است، می توانید تلاش کرده و برای توافقی بهتر مذاکره کنید و برای آن ها توضیح دهید که شما حاضرید خدمت آن ها را بلافاصله پس از دریافت یک قیمت منصفانه ی بهتر، رزرو کنید. بیانِ درخواست تخفیف، یا هر چیزی که هزینه شما را کاهش دهد، فراموش نکنید. در حقیقت برخی اتوبار ها مایل به توافقی خاص برای اطمینان از کار باربری خود هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.