باربری منطقه دو

بهترین اتوبار و باربری منطقه دو تهران

باربری منطقه دو

بهترین اتوبار و باربری منطقه دو تهران

اسباب کشی در یک هفته

جابجایی و اسباب کشی از دسته کارهای سخت ، زمان بر و البته پرهزینه است اغلب مردم در هنگام اسباب کشی بفکر کم کردن هزینه های اسباب کشی هستند ولی گاهی این صرفه جویی نتیجه برعکس خواهد داشت .  

زمان بندی یک اسباب کشی مقرون بصرفه

جابجایی و اسباب کشی از دسته کارهای سخت ، زمان بر و البته پرهزینه است .

اغلب مردم در هنگام اسباب کشی بیشتر از هر چیزی بفکر کم کردن هزینه های اسباب کشی هستند و قصد دارند حداقل بودجه را به این امر اختصاص دهند در نتیجه به طور کامل قید شرکت های باربری را می زنند .در حالی که در برخی کارها صرفه جویی معنای عکس میدهد و متحمل هزینه های ناخواسته و صرف زمان بالایی خواهید شد.

این دسته افراد بسته بندی اثاثیه را با کارتن های از قبل مانده و کارتن های موجود در سوپر مارکت ها آغاز می کنند و  بارها را با کمک دوستانی که تجربه باربری ندارند و البته خودشان حمل و جابجا می کنند و از خودروهای غیر استاندارد و بعضا کوچک کمک میگیرند . نتایج کار واضح است :

آسیب دیدن وسیله های منزل بخاطر بسته بندی غیر استاندارد و ناماهرانه و اعضای بدن در اثر حمل و بلند کردن اثاثیه سنگین و بد بار و صرف روزهای بیشتر برای انجام کاری که تخصصی ندارید و روزهای نقاهت برای آسیب های احتمالی به اعضای بدن .

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سلامت جسم و اثاثیه تان مهم است و همچنین زمان کافی برای اسباب کشی ندارید با صرف یک هفته بطور کامل کارهای خود را انجام خواهید داد با رعایت نکات زیر :

با یک تماس به شرکت خدماتی معتبری در نزدیکی منزل نو برای تمیز کردن کامل خانه جدید دو نفر نیرو بگیرید حتما یک نفر از آشنایان را برای نظارت بر کار آنها و تهیه ناهار و وسایل لازم در آنجا مستقر کنید .

یک روز پیش از شروع کار با شرکت اتوبار تماس گرفته و راجع به روز و نحوه اسباب کشی سوال کنید و برنامه ریزی کنید . همچنین برای بهبود کیفیت بسته بندی اثاثیه و سرعت بخشیدن به کار از یک نفر نیروی متخصص در این امر کمک بگیرید . آنها تمام وسایل مورد نیاز شما را نیز با خود می آورند . در همان زمان که خانه جدید شما از هر آلودگی پاک و تمیز می شود در منزل قدیمی اثاثیه به بهترین نحو بسته بندی و آماده ارسال می شوند . 
روز دوم را باید به کارهایی از قبیل دریل کاری و نصب پرده و تابلو و حمل و جابجایی اثاثیه ریز و خرد داخل کابینت و کمدهای دیواری اختصاص داد البته باید از دو نفر از دوستان هم کمک گرفت .

روز سوم ترجیحا اول وقت با کمک شرکت باربری که از قبل رزرو شده به همراه کارگر مورد نیاز حمل و نقل بارها را انجام  می دهید . نیروهای ماهر و توانمند اتوبار شما را در تسریع شدن کارها یاری می دهند .

روز چهارم با یکی از کارگرهای اتوبار وسایل را در سرجای خود بگذارید و با کمک تکنسین وسایل برقی خود برای نصب آنها  تماس بگیرید .

روز پنجم هم برای نصب وسایل برقی آشپزخانه و منزل خود به کمک تکنسین هر کدام وسایل تون را راه اندازی کنید و خودتان به چیدن اثاثیه تا بپردازید .

روز ششم هم جابجایی و خرده کارهای باقی مانده است که البته تا روز هفتم طول خواهد کشید .

این برنامه یک هفته ای برای بسته بندی و اسباب کشی وجابجایی در منزل نو با کمترین دردسر و آسیب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.